Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Duox 2 kan ej starta.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jo, jag äger och representerar psxcare.com :-)

Men skall du vara garanterad support kan du maila oss och ange kund+order#

Jag svarar inte på ALLA inlägg här, eftersom många som frågar på forumet inte är våra kunder och den här typen av frågor ofta besvaras bra av andra besökare :-)

Det är inga generella fel på duo-x2 chippen. Dom fungerar mycket bra. Givetvis kan något enstaka chip vara defekt, men det är mycket mer vanligt att det är fel på installationen eller att flashningen gått fel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, skönt att veta att det inte är mängders som är fel utan troligtvis (förhoppningsvis) att det är chippet. Ok, jag skall maila och skicka med det ni önskar och mina problem med mail till dig. Tack för svaret!
      Michel

Comment

Jag har ungefär samma problem! Den startar och stänger av sig några gånger och sedan blinkar, efter att jag flashade bioset (fel). men med ejectknappen startar den upp, dock utan evo. Därför kan jag ju inte flasha om det...vad göra?!

Comment

Hotflasha eller skicka tillbaka chippet till den du köpte det av för omflashning.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hur hotflashar man?

edit: Dom sa att man måste chippa om maskinen och att det bara är att kasta detta chip...stämmer det verkligen?
            Last edited by ChrioN; 2005-03-21, 17:50.

Comment

Omöjligt att säga utan att testa chippet / testa hotflasha chippet

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X