Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fattar inte så mycket nu!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Eller varför inte köpa färdig flashade chip???

Comment

Kollar inte ens om mina chip som jag köper är färdigflashade.. Flashar alltid in mitt moddade bios. då vet man vad man får plus att färger/bilder är anpassade lite. Så att alla boxar ser lika ut som lämnar mig

Comment

vad har du för speciella bios då blink blink
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ja det du.. =)

Comment

jag prövade att "dubblera" mitt bios, men det blev inte 512kb det blev bara 23kb eller nå...vad gör jag för fel!?

Comment

Beror väl på vad du gjorde för att dubbla?

kanske glömde /b switchen till copy?
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nope...jag skrev copy /b bios.bin + bios.bin bios_512.bin

Comment

jag får bara det där felet att det blinkar två grr sen blinkar det rött...å det va efter att jag flashat in ett 256 bios..va det dumt?! :P

Comment

Ja, det var dumt :-)
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av fryer
                      jag får bara det där felet att det blinkar två grr sen blinkar det rött...å det va efter att jag flashat in ett 256 bios..va det dumt?! :P
                      Boota upp igen med BANK 0 (Cromwell bios)
                      Switcha över till BANK 1
                      Flasha om igen med ett 512kb bios
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

det blir svårt eftersom den inte startar alls med nån bank...

Comment

OKi då har du tabbat dig rejält då

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X