Jag är i stort behov av hjälp! jag har lött in ett duoX2 chipp i xboxen o körde sen "complete install" från ***********.
Men min polare som alltid måste pilla o leka med allt såg att jag hade flera dashbords inlagda så han gick in i system lr va det nu va och tänkte radera EvoX dashbord o bara ha Avalaunch..
Ja hur som helst, när han starta om står det sen:
"Oops! Something is wrong! Error code 13"
och sen står det under att "code 13" står för "Dashbord could not be launched"
så då tänkte jag att det e väl bara att stoppa in console disc cd:n så ska den väl boota från den o formatera allt o installera nytt, men icke.. den vill inte boota. tror man måste va inne i ett dashbord för att det ska gå antar jag.
orginal bioset är fuckat också så det funkar ej.
Finns det nån vänlig själ därute som vet hur man kan gå tillväga för att fixa detta?
Tacksam för svar.
Men min polare som alltid måste pilla o leka med allt såg att jag hade flera dashbords inlagda så han gick in i system lr va det nu va och tänkte radera EvoX dashbord o bara ha Avalaunch..
Ja hur som helst, när han starta om står det sen:
"Oops! Something is wrong! Error code 13"
och sen står det under att "code 13" står för "Dashbord could not be launched"
så då tänkte jag att det e väl bara att stoppa in console disc cd:n så ska den väl boota från den o formatera allt o installera nytt, men icke.. den vill inte boota. tror man måste va inne i ett dashbord för att det ska gå antar jag.
orginal bioset är fuckat också så det funkar ej.
Finns det nån vänlig själ därute som vet hur man kan gå tillväga för att fixa detta?
Tacksam för svar.

Comment