Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tillväga gång för installation?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tillväga gång för installation?

Jag har köpt ett duo x2 chip från Psxcare under veckan och monterat in den i min box, (mod 1.6 med xcalibur chipset) jag har dock inte lyckats flasha chipet med m8plus_16 bioset, hur ska jag göra? Det sitter en Samsung läsare i den, och jag är lite osäker på vilka skivor som jag ska använda, jag har även tänkt byta ut hårddisken, men hur gör jag för att få över all data som finns på den med sparade spel etc?

Någon som har en bra guide eller tips på hur jag ska göra?

Tacksam för svar
    ----------
    Patrik N

Jag har ett TIPPS använd SÖK funktionen uppe till höger man får leta lite själv, det är självservering här vet du
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

För att lägga över saker ifrån den gammla hd'n till den nya kan man göra genom att skicka filerna på den gammla hd'n via ftp till en dator och sedan skicka tillbaka filerna till den nya hd'n.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X