Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DuoX2 Chip bara slutat fungera.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DuoX2 Chip bara slutat fungera.

Mitt duox2 chip har bara slutat fungera, xboxen startar bara som vanligt i orginal läge. (har btw en xbox v1.0)
    Kan det vara någon lödning som har lossnat eller liknande?
    Jag vill helst inte öppna och pilla i boxen själv. Så jag undrar om ni kan ta emot den och se över vad som är fel? samt vad det skulle kosta att lämna in den. Boxen är inte chippad hos er så jag har ingen garanti eller liknande...

mhv Jocke

Det lär kosta max 500:- vilket är vad vi tar för att montera nya duox2 chip nuförtiden...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har skickat min box idag som Företagspaket 16
      Skickade inte med några kablar.. ni borde väl ha så att ni kan köra iallafall?

Comment

Måste säga att ni var helt suverän, skickade som sagt boxen till er onsdag förra veckan.
        Fick tillbaks den igår (onsdag). Mycket snabbt och bra

Comment

rocknroll! :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X