Original inlägg av DrDevil
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Guide: Flasha Duo-X2
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Länkar hit uppskattas alltidLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
M8plus_16 ligger alltid kärt på mina bios-banker.... minus gay-loggan förstås..
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
lila? den är ju för fan rosa...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
den är ju gay-rosa...
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu är det så många som vet bäst men hjälp mig med det bästa Bioset då.. Det börjar blir jobbit att hela tiden få ställa om sig.. Har har ju en 1.6 + Duo-X2 Vilket är best DÅ??? Proffs Hjälp är vad jag behöver... Förlåt om jag låter sur men jag fattar inget om BIOS !!!!! Pespect to all help... RESPECT
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej, jag (kanske blixten också) rekommenderar m8plus_16, pege63 verkar föredra x2_5035_v16plus_512k. Vilket du väljer är sen en smaksak. Största skillnaden är att 5035-bioset hindrar dig från att gå ut på live om du råkar trycka "go live" i något spel, eftersom att du då blir bannad.
Som sagt jag rekommenderar m8plus_16, läs sen guiden för info om hur du flashar det, eftersom det är jag som har skrivit den så kan jag inte förklara bättre än så
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Håller med rejjo, M8plus_16 (eller 1-5) är det jag rekommenderar. Executern fungerar också, men jag har ändå alltid kört med Evo-x bios. Dock ej deras dash....
Den är det näst intill fulaste jag sett på en tv-skärm....
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej och välkommen hit, nästa gång du undrar något kan du börja med att söka. Det du syftar på är nog en softmod, läs blixtens guide...
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=25000Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Eller så har din polare bytt ut bioset på moderkortet, till ett moddat bios. Då kan han köra backups o grejer. Detta går bara på 1.0-1.5, inte på 1.6....
Men då kan man ju softmodda istället...
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi vet....
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment

. Plus att man måste ha den fula xecuter-loggan i början...
Comment