Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

duo x2 probs

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• duo x2 probs

tjenar!

jag har råkat flasha 1 banken med ett 256kbits bios och boxen startar inte så bra längre (gör 3 försök sen så blinkar det rött/grönt):P

det jag undrar är om det går bra att flasha bank 0 (cromwell banken) med ett 512kbits bios.

ska göra en eurasia bios disc imorgon och testa detta men jag tänkte fråga er först om det är lönt eller om det ba är att stoppa i ett nytt chip.

och ifall det är möjligt att flasha om med hjälp av en flash disc så borde jag kunna switcha över till bank 1 just innan flashnings processen så att jag slipper flasha över cromwell ?

(det är en 1.0a)

/Dezuria
    Last edited by dezuria; 2005-12-02, 01:16.

Japp, boota cromwell, starta euroasia, switcha om, flasha och du behåller din cromwell för framtida behov.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X