Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Räcker Duo-X2?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Räcker Duo-X2?

Hej!
    Här kommer lite dumma frågor från nån som inte fattar nåt.
    Det ända jag vill använda x-boxen till är att streama film och musik via nätverket. Räcker det här chippet då eller blir det på nåt sätt bättre med ett dyrare chip?
    Är det nåt annat man behöver tänka på eller spelar den divx, xvid, dvd osv. från början?

Så länge du inte strular till något med chippet fungerar det bra. Men jag hade valt SmartXX lt/opx som är mycket smidigare att "pyssla" med när man lägger in/byter bios eller råkar få problem med "eeprom" m.m.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok! Tack för svaret. Blir nog SmartXX då tror jag.

Comment

Original inlägg av Hansi
        Så länge du inte strular till något med chippet fungerar det bra. Men jag hade valt SmartXX lt/opx som är mycket smidigare att "pyssla" med när man lägger in/byter bios eller råkar få problem med "eeprom" m.m.
        hur skriver man inlägg/ ställer frågor????????????????????????????????????????

Comment

Du klickar på "Ny Tråd" i menyn där alla frågor ligger.

Comment

DUO-X2 Kan vara problem med chippet?

Köpte ny xbox med Duo-x2. Den strullar och vill inte visa bränna dvd och spela kopior. Vanliga(originala) funkar som det ska. Vad kan det bero på?

Comment

Vilken dashboard visar sig när du bootar?
              Vilket bios har du i chippet?
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Du kanske har dålig media (skivor)... Prova med någon märkesskiva som verbatim tex, helst -R
                Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Det ända jag vill använda x-boxen till är att streama film och musik via nätverket. Räcker det här chippet då eller blir det på nåt sätt bättre med ett dyrare chip? Är det nåt annat man behöver tänka på eller spelar den divx, xvid, dvd osv. från början? Så länge du inte strular till något med chippet fungerar det bra. Men jag hade valt SmartXX lt/opx som är mycket smidigare att "pyssla" med när man lägger in/byter bios eller råkar få problem med "eeprom" m.m.
                  Designer Handbags
                  Replica Watches
                  Replica Handbags

Comment

Det räcker vät till det sen kan du installera XBMC som dashboard så har du en fungerande media maskin som du vill ha den till
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av lehua768 Visa Inlägg
                      Det ända jag vill använda x-boxen till är att streama film och musik via nätverket. Räcker det här chippet då eller blir det på nåt sätt bättre med ett dyrare chip? Är det nåt annat man behöver tänka på eller spelar den divx, xvid, dvd osv. från början? Så länge du inte strular till något med chippet fungerar det bra. Men jag hade valt SmartXX lt/opx som är mycket smidigare att "pyssla" med när man lägger in/byter bios eller råkar få problem med "eeprom" m.m.
                      Den ända funktionen dom lite dyrare chippen kan ge dig är att dom kan vara lättare att montera, eller göra det lättare för dig att flasha om biosen om något skulle bli fel utan att chippet går sönder helt och hållet...
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X