Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Går inte att flasha *suck*

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Går inte att flasha *suck*

Jag har nu försökt flasha mitt xbox som är köpt för en vecka sen.. Jag har gjort båda skivorna som det står i sticky, jag kör in första skivan men sen händer inget när jag trycker A jag byte då bank till 0 (tror jag) då lyste det bara orange från lampan framme på xboxen och bilden va helt svart.. Vad fan ska jag göra? jag börjar bli riktigt trött på att inte få det att funka

har du RW skivor?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag ahr bränt med CD-R skivor.. efter att ha läst här så ska det tydligen fixa sig om jag bränner med dvd skivor?

Comment

eller CD-RW....
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Om lampan lyser oragne så kolla in detta:
          ORANGE Flashing:
          This may be down to a solder splash on the board or a damaged track. May also be due overheating.

Comment

Original inlägg av XeoN_
            Om lampan lyser oragne så kolla in detta:
            ORANGE Flashing:
            This may be down to a solder splash on the board or a damaged track. May also be due overheating.
            Det du skriver är rätt.. men inte i detta fallet.. cromwellbioset gör så att lysdioden lyser orange. man ska sätta in biosskiva då. och med cd-rw skivor!
            Chippat ~20 xboxar än så länge.
            Chippat 1 Gamecube än så länge=)
            ->Xbox,v1.1,Xecuter2.3B Pro,80Gb Hdd<-
            ->Gamecube,Rev A/B,Qoob Pro<-

Comment

Jag fick allt att funka efter att ha använt cd-rw skivor.. tack för hjälpen alla

Comment

Original inlägg av 0dd
                Jag fick allt att funka efter att ha använt cd-rw skivor.. tack för hjälpen alla
                Perfekt
                Chippat ~20 xboxar än så länge.
                Chippat 1 Gamecube än så länge=)
                ->Xbox,v1.1,Xecuter2.3B Pro,80Gb Hdd<-
                ->Gamecube,Rev A/B,Qoob Pro<-

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X