Duox2 fungerar hur bra som helst när man väl fått in bios i dom, men vägen dit kan vara rätt krokig. Med de lite dyrare chippen (SmartXX lt/opx osv) är det bara att surfa in på chippets "webserver" och tanka in bioset...och råkar man tanka in fel bios så gör man bara om det tills det blir rätt.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
problem med duoX-2 efter ja satt in chipet.
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
mm, har de i min, de var min polare som ville ha en budget variant denna gång, och de är ja som får slita allt mitt hår för de, men men..Nu har ja verkligen försökt allt och vet inte riktigt vad nästa steg blir.. kanske får löda in ett annat chip då i det..suck
- Citat
- Flag
Comment
-
Satsa på ett Aladdin XT+ om du vill ha ett billigt chip. Jag köper dem för 100 kr/st och då är de redan flashade med m8plus_16. Om man då har en tidigare version av xbox så är det bara att flasha om via evox.
OBS! Det är ingen taiwan-kopia, det är det riktiga aladdin chippet...Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
SmartXX LT OPX, helt klart värt pengarna..."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
hade ett exakt likadant problem med en polares xbox som jag chippade. Den svalde absolut INGA brända medier, endast original skiver..."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Aldrig fel på DUO grejer, varken PS2 eller xbox...
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
--------------------
PS2 V7 (Feta "bättre" varianten)
DUO2 *Lödd Av Mig * (bra budgetchip, tror det är en Taiwan kopia ,)
Nätverks adapter
Reality Is A Hallucination Due To Lack Of Alcohol
- Citat
- Flag
Comment
-
Har aldrig varit med om ett felaktigt Duo chip...
ps, jag har aldrig varit ut för att NÅGOT chip varit defekt, men det här väl inte hit...
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
--------------------
PS2 V7 (Feta "bättre" varianten)
DUO2 *Lödd Av Mig * (bra budgetchip, tror det är en Taiwan kopia ,)
Nätverks adapter
Reality Is A Hallucination Due To Lack Of Alcohol
- Citat
- Flag
Comment

DuoX är riktigt bra chipp.
Comment