Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mystiska problem efter duox2 instalation

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mystiska problem efter duox2 instalation

det är så att jag har chippat en xbox med duox2, och det har fungerat aldeles utmärkt som första 2 veckorna, men sen så när han som äger det skulle starta det så stor de bara nått om "din xbox behöver service kontakta din bla bla bla"
    fast man startade med eller utan chippet...

så jag tog hem xboxen till mig å kikade på den då startade den som tidigare nämt när man startade den utan chippet men när jagstartade den med chippet så fungerade det men allt var svart/vitt....
    så jag öppnade den och provade att montera bort chippet och startade den efter det, då kom det upp samma meddelande som förut :S

så jag satt tebaka chippet och tog bort sladden där man kan stänga av chippet men då nstartade inte chippet öht, så de var bara att löda tillbaka....

men problemet kvarstår att allt är svart/vitt och jag undrarom någon har varit med om nått liknande och/eller har nån vettig lösning på problemet?

Tack på Förhand // Danne

Vad får du för felkod uppe i vänstra hörnet?
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

det står "16" där... vad betyder det?

Comment

16 - dashboard - Fel som beror på inställningar i ms dashboard, eller filer som används av ms dashboard.

Installera om MSdash , sen evoxdash fr en Superdisk som den senaste vers
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

vad är msdash, och hur instalerar man om det?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X