Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket chip finns i min box

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilket chip finns i min box

Hej på alla!

Vill först säga att jag e helgrön på detta med chip å grejer...

Köpte mig en xbox med duox-2 chip och 320gb hårdisk men när jag starat denna står det X-ecuter under xbox loggan... Varför gör det de? Kan jag se nånstans vilket chip jag har i min box?

Har oxå skummat å sökt en massa på forumet men hittar inget som svarar på min fråga.. hoppas jag inte satt upp en tråd som redan finns
    Last edited by romanochavo; 2006-04-29, 13:49.
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

Nån som vill skänka mig en ps3?

Du kan ha ett Duo-x2 chip och samtidigt ha ett xecuter-bios i boxen. Om du kollar in på vänster sida om xbox, blinkar det rött när chippet är aktivt då. Och om du startar xboxen med eject-knappen, startar den orginalt då? För isåfall så har du ett Duo-x2...
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Måste ta upp denna tråd igen.
      Hur får jag reda på vad jag har för chip?
      Antar att det är ett alladin (måste trycka in knappen i nån Sekund för att spela brända)
      Finns det något enkelt sätt att se vilket chip?

Comment

Öppna boxen låter som ett alladin (Håll in xboxens powerknapp i en/två sekund vid uppstart så startar boxen med chipet aktiverat)
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Kan vara Apple också...
          Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X