Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Total noob,Ett par frågor...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Total noob,Ett par frågor...

Hej!

Har ett par frågor som jag hemskt gärna skulle vilja ha svar på om det är okej?

Nu ska jag försöka fatta mig kort för jag avskyr långa utdragna historier.

Jag lämnade min Kryssbox till en kille som lödde in ett DuoX2 chip i den,Vet inte vilket av dom 4 det är,vet inte ens om det är ett duox chip för när jag startar boxen så står det Executer nåt... Är det ett executer chip då eller är det programvaran som heter så?

fråga 2 lyder
    Kan man spela live?Med chipet påslaget?Har typ 12 orginalspel,Riskerar jag att bli bannad då?Och går det att lira live med brända spel?

Har fortfarande min orginalhårddisk installerad.

tusen tack sålänge

Fråga 1: Bioset kan vara ett x2-bios, men du kan ändå ha ett duo-x2 chip, hur aktiverar du och stänger av chippet?

Fråga 2: Om man går ut på live med chippet påslaget blir man bannad direkt, du måste starta i orginalt läge och du kan ju då endast köra orginala spel...
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Glöm ej låsa HD
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Prova starta xboxen med ejectknappen istället för powerknappen.

Då borde original ms dashboard starta. Får du error 5 så låser du hårddisken och provar igen.

Om det inte blir någon skillnad med att starta med ejectknappen så prova hålla powerknappen intryckt några sekunder vid uppstart.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X