Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag kommer inte in i min hdd!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag kommer inte in i min hdd!

jag kommer bara in i menyn som är EvolutionX grejjs! har ingen aning om nått btw ^^. aja.kan bara välja MS Dashboard,Reboot,Power Off,Settings,Backup och Flash BIOS! har ingen aning om hur jag kan komma in i den.. för games och sånt shit finns ju inte kvar.. sorry för mina mongo frågor

uhmm

glömde att jag har switchar fastklistrade precis under där man stoppar in kontrollerna.. men jag vet inte riktigt vad jag har för chip xD nån som kanske vet?

Comment

klicka på mitt namn gå till min sida där har du en evox.ini för stor & liten HD en sådan skall du ha som du ftp över till din C:\ på din xbox så får du upp allt igen
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

uhmm.

pege, var ska jag lägga in alla spel och sånt shit nudå? till F eller?

Comment

ghaarr

för den hittar inte alla mina förra spel..

Comment

Om hårddisken är 300GB eller mer rekommenderar jag en BIOS med "Partition 6 takes up to 137GB, partition 7 takes rest of the drive" eftersom man förlorar all data på partitionen så fort man lagt in mer än 256GB.
            Nog därför dina spel försvunnit på F
            Last edited by pege63; 2006-07-31, 20:24.
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X