Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

starta om en med handkontrollen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• starta om en med handkontrollen?

på mitt gamla aladdin chip kunde jag starta om genom o trycka på LTRG+RTRG+LTHB+RTHB går inte nu med mitt nya duox 2 chip, tänkte flasha om det och funderar på x2 5035 eller m8_plus16 vilket ska man ta? finns den här funtionen i båda?

Du måste köra m8 bioset genom evtool (ett windowsprogram) för att lägga in igr/in-game-reset.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Du måste köra m8 bioset genom evtool (ett windowsprogram) för att lägga in igr/in-game-reset.
      okej, m8_16plus alltså? isf hur fixar jag reset grejen?

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hihi fick ta bort min dumpfu*k kommentar :P

funkar fint, va ju bara andra knappar

LTRIGGER RTRIGGER START SELECT ^^
          Last edited by PiGGELiN; 2006-11-20, 15:32.

Comment

Select? Du syftar inte på svart knapp?
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

nä faktist inte, select var det tydligen :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X