Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

" frågor ang DuoX2GS och en ang fel på 1.6a

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• " frågor ang DuoX2GS och en ang fel på 1.6a

Hej!

Har 2 st boxar, en v.1.0 och en v.1.6.

V.1.0 har jag bställt ett DUOX2GS till, detta chip är ju ganska basic och saknar eget OS. Hur flashar man då dessa chip?

Fråga 2 då. Jag har ju även en 1.6a men den fungerar inte.
    När jag trycker på lilla powerknappen så försöker den boota om 3 ggr sen stannar den på att blinka rött och grönt.
    Jag får inte upp någonting alls på tvn... helt svart..

Den är för övrigt orörd. Antar att det är originalbioset som är kört. Går det då att
    sätta i ett chip och få den att fungera igen?

Mvh Christer
    Last edited by tech2000; 2007-11-26, 22:28.

Ingen som vet?

Tänkte sätta i chippet, sätta igång boxen och boota med superdisc i och flasha det den vägen om det går.
    Om man byter till större HDD, skall man byta den innan flashningen också eller efteråt? och köra SD igen?

Ingen som vet angående felet på 1.6an?

Comment

Jag är helt säker på att det finns klistrade trådar i denna forumavdelning som beskriver flashprocedurerna...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X