Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Läser från chip men endå inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Läser från chip men endå inte

Tjo...
    Jag har installerat ett DuoX2 i en 1.1 box.
    När jag startar på lilla knappen så tuggar den lite och sen står det Executer2 och sen får jag orginal dashboard.
    På stora knappen startar den helt som orginal.

Jag har provat med 3 olika NYA chip och jag har lött av och på D0 och kollat den verkligen noga...

Vad är det jag har missat ??

Har du installerat en SD skiva HDn då?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

My bad
      Jag flippade över till cromwell och flashade med skiva istället.
      Samma sak med alla chippen jag fick (5 st) inget av dom vill starta med första bioset som är aktivt från början. Vilket är lite konstigt, tidigare har jag flashat bioset över nätet. Jag ska väl inte behöva någon skiva ihop med första bioset för att kunna komma åt att flasha ?!?!? eller ?

Comment

Nej & JA
        Ja om du har det andra BIOSET på en skiva
        Man startar upp på cromwell bioset sen switchar över till bank2 & flashar den banken, som du har gjort.

Har du nu ett bios som tex X2.4983 som är inställt på att det skall boota upp med evxdash så ska du ju komma in på den vid boot om du har installerat fr SDen
        Last edited by pege63; 2009-01-03, 15:35.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X