Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DUO X2 chipp redan flashat?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DUO X2 chipp redan flashat?

Har glömt av allt vad det gäller chippning av xbox,men fixa iallfall ett nytt chipp från er, till ungarnas consol och när jag lött in det så kommer evox loggan upp direkt?

Jag har för mig att vi flascha Duox2 chippen förr? Eller levereras dom med bios nu? Mwh Henke
    Ge aldrig upp

På chippet finns två biosbanker; Flashbios och Linux Cromwell iaf för var det så.
    har du installerat en SD då? Om inte så skaffa en då så kommer du nog in på skivan OM du nu har så EvoX loggan kommer upp, själv föredrar jag X2_4983 bioset, Bränn en Sd på en DVD skiva tex en RV el en vamlig RW skiva.
    Last edited by pege63; 2009-01-17, 21:39.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
      På chippet finns två biosbanker; Flashbios och Linux Cromwell iaf för var det så.
      har du installerat en SD då? Om inte så skaffa en då så kommer du nog in på skivan OM du nu har så EvoX loggan kommer upp, själv föredrar jag X2_4983 bioset, Bränn en Sd på en DVD skiva tex en RV el en vamlig RW skiva.
      mm så lång är jag med men det skumma är att när jag lödd xboxen men duo chippet och starta det så kom evox loggan upp direkt från start,hade ju fixat ett bios men det behöves inte^¨
      La in superdisc och allt funkar som vanligt?
      Tyckte bara det var helskumt att evox loggan kom dirket bara
      Ge aldrig upp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X