Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

nyinstalerad X2 strul

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• nyinstalerad X2 strul

hej. satte in chippet i min 1.1 box med d0 på undersidan av kortet. satte ihop boxen å startade med poweknappen, då fick jag svart skärm bara men chippet blinkade, löde om d0 till ovansidan och det gjorde inte saken bättre vare sig jag startar med eject eller power så startar boxen som om den vore utan chip men själva chippet blinkar på då den startas med power! vad är felet troligast? ska jag löda d0 till undersidan igen eller några andra förslag?? MVH neno

Köpte mitt duox2 chip förra veckan installerade det på en ver. 1.3 får precis samma fel som du. Har även testat att löda om D0 på undersida utan resultat.
    Testa att starta med bank 1, utan resultat.
    Har chippat ett antal xboxar utan större problem.

Någon som har någon bra ide??

Comment

Original inlägg av lozste Visa Inlägg
      Köpte mitt duox2 chip förra veckan installerade det på en ver. 1.3 får precis samma fel som du. Har även testat att löda om D0 på undersida utan resultat.
      Testa att starta med bank 1, utan resultat.
      Har chippat ett antal xboxar utan större problem.

Någon som har någon bra ide??
      Kanske defekt chip man vet aldrig , Kolla så att alla lödpunkter är var dom ska och sitter bra
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X