Original inlägg av Hansi
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xecuter2.4981
Collapse
X
-
Ett program du kör på pc:n som gör att du kan ändra färger m.m. i biosar.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
ok hittade detOriginal inlägg av HansiEtt program du kör på pc:n som gör att du kan ändra färger m.m. i biosar.
Titta nu: Ni har 4980.06_256k.bin och 4980.67_256k.bin... vad är skillnaden mellan de 2 och vilken borde jag flasha med? Jag har en box 1.1...* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
- Citat
- Flag
Comment
-
Om du har en hårddisk >137gb så spelar det roll vilken du använder
.06 = allt över 8gb hamnar på F:
.67 = allt över 8gb hamnar på F:, förutom det över 137gb som hamnar på G:Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment