Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som har testat ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon som har testat ?

Hejsan!

Har någon lyckats få in ett Matrix själv då utan att lämna in ?. Är det svårt ? Hur gör man följer anvisningar med ? MVH Nick

Ja en 10 st (6 st 1.0v & 4st 1.1v), men jag rekomenderar ett X-ecuter2 PRO chip eftersom du kan stänga av det chipets bios med en switch & köra på orginalbios när du ska spela LIVE, har du stor HD ska du ej glömma att låsa hd.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Okej.. Men det kan man ju göra med X lite alltså sätta en switch men man kan ju inte ha 4 biosar..
      Låser man Hddn för att spela LIVE ?

Comment

Skitenkelt att montera in,

Ja du måste låsa hdn för att köra LIVE.

Du kan stänga av chippet även med ett Matrix Chip.

Comment

NEJ man LÅSER HD för att kunna köra på ORGINAL biosen, när du stängt av den externa biosen.

<small>[ 19 March 2003, 14:17: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Kommer det med några anvisningar ?.. Fall man gör fel vad skulle kuna hända ?.. Skruvar man bara fast chippet ?.. Alla punkter måste man ta lite sprit på eller ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X