Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att få igång chippat Xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem att få igång chippat Xbox

Hejsan!
    Jag har chippat Xboxen med ett matrixchip och programmerat biosen med EvolutionX V2.5.
    När jag bootar så blinkar dioden först grönt en gång, sedan rött och sedan blinkande grönt. Jag får det inte att fungera efter det. Varken brända spel eller dvd filmer funkar. Någon som kan veta vad det är för fel?

dude

När är din box tillverkad då...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det är tillvärkad 2002-01-24 & är en v 1.0.
      När man programmerar biosen vilken färg är det som ska lysa eller blinka?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av Cool Dude:
        <strong>Det är tillvärkad 2002-01-24 & är en v 1.0.
        När man programmerar biosen vilken färg är det som ska lysa eller blinka?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">lysa rött
        /kLaN

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
          Ursprungligen skrivet av kLaN:
          <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
          Ursprungligen skrivet av Cool Dude:
          <strong>Det är tillvärkad 2002-01-24 & är en v 1.0.
          När man programmerar biosen vilken färg är det som ska lysa eller blinka?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">lysa rött</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om man har en v1.0 så ska det väl lysa grönt!!

Comment

Skrev jag rött? Det ska narturligtvis vara grönt, tack Linkowitch!!

GRÖNT, GRÖNT, GRÖNT, GRÖNT
            /kLaN

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X