Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox v1.1 + Matrix + EVO-X 3.6

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox v1.1 + Matrix + EVO-X 3.6

Har precis modifierat min xbox med matrix chipet.

Hur ska den rackarn blinka?
    Min blinkar snabbt grönt och sedan konstant rött.

Kopplade grejen till tv och startade ett original spel, och det funkade bra. Blinkade inte grönt o rött som vissa har beskrivit eller något pipande ljud.

Lite fundersam på det rött blinkande ljuset på chipet. Den är fortfarande på test mode.
    Någon som vet.

På v1.1 blinkar chipet bara grönt lite snabbt och sen rött när det sitter rätt. Men det kan sitta fel ändå, det märker du när du aktiverar chipet. Det är inte säkert att alla pogopinnar får kontakt, det hade jag stora problem med.

Men det är la bara te o prova.

Comment

Ok, tack för hjälpen. Så det är först när man aktiverar chipet som man får reda på ifall boxen fungerar..Brinner väl upp. Hmmm, det är bara till att pröva..

Gick det smidigt för dig när du installerade chipet.

Comment

Nej jag hade ganska stora problem innan jag fick det till att funka, men till slut gick det och då funka det fint tills jag fick för mig att flasha om chipet i boxen, det sket sig så klart o sen var det bara till att börja om.

Comment

Ja o min bror tog på oss 48h med pilla på chipet, skrapa osv ..(chipet funka ju fin fint lös grön , röd balbal, men fick inte kontakt) Så vi bestämmde oss för att lösa igen hålen så ... 20-30min senare , Funka fin fint!

Är ju som det flesta säger lack lr någe dyligt på som försvårar kontakten mellan matrix o v1.1

/P.S GE inte upp ;D

Comment

Fick det att funka, efter ungefär 6tim av svordomar mm. Äntligen, nu är det bara att tok tanka då... hehehe. Tack för hjälpen....

Comment

för mig tog det en halv timme första gången och en halv minut andra men jag hadde hela tiden fel bios
              Tragedy,Tragedy what is it?
              I have the answer it is when your Xbox STOPS working

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X