Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

smartxx vs xenium

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Hansi
    Jag rekommenderar SmartXX eftersom det finns i verkligheten :-)

Allvarligt talat så tycker jag det snart börjar bli lite löjligt med alla dessa funktioner i chippen.

Det bästa med SmartXX och Xenium är ju att man får en meny på tv:n där man kan välja BIOS samt att det alltid går att läsa in ett nytt BIOS till chippet från hårddisken eller dvd-läsaren.

Övriga funktioner är bara lull-lull.
    Jag e lite morgon trött nu men vaddå SmartXX finns i verkligheten?Jag kan hålla med allt lull-lull,det e ju bara ett fåtal grejor man använder.

Comment

Xenium har vi på lager.
      SmartXX finns i verkligheten, dvs chippen är tillverkade och finns på marknaden, vi har bara inte fått vår leverans än för vi var lite sent ute när vi beställde en vecka före releasedatum. Normalt beställer jag flera månader innan :-)
      X-ecuter 3 har inte ens något releasedatum
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej.Har du hört något om XBox Chrystal Edition?När den släpps här i Sverige alltså.

Comment

Glömde fråga distributören när jag beställde xbox sist, återkommer om det.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

XBoX Crystal Edition skulle komma på två års dagen (14 Mars)

Comment

SmartXX vs Xenium

Jag trodde denna tråden skulle handla om skillnaderna mellan SmartXX och Xenium chippen.
              Villka är de viktigaste skillnaderna mellan chippen, vad talar för att man ska skaffa SmartXX istället för Xenium??

Comment

Skillnaden var väl inte större än att jag angav den rätt tidigt i tråden... mer minne i SmartXX för BIOS. 3.5M jämfört med 1M.

Sedan är det ju riktigt riktigt trevligt att SmartXX har ett webgränssnitt. Man ställer in ip-adress i xeniums inställningar (eller använder DHCP), sedan kan man surfa till sitt xenium om man kopplar in xboxen i nätverk tillsammans med sin PC. Från Xeniumchippets "hemsida" kan man flasha biosbanker, uppdatera firmware m.m.

Comment

Xenium ?

Hmmm..... Vill inte vara någon ordmärkare.....men.... du menar Smartxx överallt i förra tråden ? inte har väll xenium något webgränssnitt ?

Ville bara klargöra så ingen blir förvirrad

Smartxx more memory to the people !
                  Lenco

Comment

Nej, jag skrev fel :-) SmartXX har webgränssnitt. Inget som hindrar Xenium från att lägga in samma funktion i någon framtida uppdatering dock

Comment

Original inlägg av Nijo
                      Jorrå,jag e nöjd men du vet väl hur jag e,ska alltid köpa det nyaste chip ni får in,hehe.
                      Jag tänkte köpa en Chrystal Edition XBox när den kommer & då tänkte jag antingen att ni chippar den med X3 el SmartXX.Vilken chip rekomenderar du rätt ut i luften utav dessa 2(du brukar ju vara lite påläst)
                      Vet du när Chrystal Edition släpps i Sverige?
                      Till Hansi.
                      Gjorde en beställning på en Xbox med monterat SmartXX xhip & la till att jag vill ha CHRYSTAL EDITION.Kommer in imorgon.Trogen PSXCare kund.
                      MVH Nijo

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X