Här är de senaste firmwareuppdateringarna för SmartXX
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
SmartXX Uppdateringar
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
SmartXX Uppdateringar
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tags: Inga
- Stuck
- Citat
- Flag
-
Tack för påminnelsenLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ny OS uppdatering idag.
http://www.smartxx.com/download/update_3259.zip
Features
- Additional Characters for Naming
- Display at Quickboot
- First Line Custom Text
- Automated Dead Clock Time Correction
- Expanded EEprom Video to PAL / NTSC-M / NTSC-J
- EEprom menues shows all existing "backups" and
you can download the eeprom.bin file to hdd
Updates / Fixes
- EEprom Crash fixes when doing eeprom Recovery
- Fixed Some Displays, more Display Options
- Citat
- Flag
Comment
-
Om ed@chip är installerat så syns det i menyn bland biosarna. Antagligen lades den inte in.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Den är bra att ha, det är i praktiken en ftp-server som fungerar oberoende av vad du installerat på hårddisken. Det är bara ställa en bank till 2048M och flasha in den. Å andra sidan kan du ju lika gärna vänta med det tills du av någon anledning hamnar i ett läge då din xbox inte kan boota evolution-x från hårddisken :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ny uppdatering kom ut igår.
SmartXX OS 3311.
Detta är fixat:
11.May 2004 SmartXX 3311 Version
- Added Special EEprom Repair/Diagnosis Functions
- HDTV Progressive / Interleaced Modes
- Fixed Web-Flashing problem with some Webbrowsers
(specially IE 6.x ... Thx. MS)