Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bruksanvisning till SmartXX (inte istallation)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bruksanvisning till SmartXX (inte istallation)

Jag undrar om det finns en manual till SmartXX om hur man gör och vad man kan göra med kortet. Jag vill typ kopiera mina spel till hårddisken, Jag vill kopiera hyrda filmer in på hårddisken... och mycket annat....

spela på nätet och tanka hem spel till den via nätet... hur göra

Tack / philip

Det där har inte med själva smartXX chippet att göra, man använder samma program till alla chip. Läs xbox guider, sök i forumet. Jag håller på med en "det mesta om allt" manual, men det tar ett bra tag innan den är klar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu är jag trött på att det inte funkar att föra över filer mellan min x-box och en annan! Har följt de instruktioner som står i guiden som finns på forumet. Ställer in rätt ip och så har jag en korsad nätverkskabel. Har startat avaluanch på båda trycker sedan switch to remote och då står det searching for ip sen står det error... vad är fel? Kan ni hjälpa mig snälla!

Comment

Har du ställt in samma NÄT-mask på båda tex 255.255.255.0? Boxarna måste oxå ha olika IP-adresser tex 192.168.0.3 och 192.168.0.5.

Comment

Har du ställt in IP i avalaunch och inte bara i EVO-X?

Eftersom jag alltid kör DHCP (automatiskt utdelade ip-adresser i nätverket) så brukar jag glömma att påpeka att Avalaunch kanske inte får med sig evo-x ip-inställning...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X