Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox dvd iso till hårddisk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox dvd iso till hårddisk

Hej,

Undrar om nån vet om det går att lägga ner iso filer från skiva, alltså har en dvd skiva med 2 iso filer, och undrar om man kan lägga in dom på xboxens hårddisk utan dator? Jag har ingen dvd i min dator.
    Finns det nåt program till xboxen som löser detta?

mvh
    rocco

Du kan ju ha Xboxen kopplad till datorn via nätverket och sen FTP:a (Kräver antingen SmartXX chip med Ed@Chip eller någon dashboard typ Evolution-X eller Avalaunch) över iso-filerna från Xboxens D (=DVD spelaren på Xboxen) till datorn och där använda Qwix eller nåt för att packa upp dom och FTPa tillbaka till Xboxen

Comment

Original inlägg av Rocco2000
      Hej,

Undrar om nån vet om det går att lägga ner iso filer från skiva, alltså har en dvd skiva med 2 iso filer, och undrar om man kan lägga in dom på xboxens hårddisk utan dator? Jag har ingen dvd i min dator.
      Finns det nåt program till xboxen som löser detta?

mvh
      rocco
      Du har chip va?
      Och installerat ngn SD?
      Du kan använda dig av boxplorer i apps för att kopiera innehåll fr en CD till HD
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Som han sa har han en DVD med två ISO-filer! visst... han kan kopiera dom till Xbox hårddisken, men vad ska han göra sen?

Comment

Oki shit måste vara trött, sorry.
          Och andra sidan laddade ner ett program som skulle kunna föra över ISOs fr en CD/DVD & packa upp dom till xboxen har inte provat det heller men det var ngt man lade på xboxen, kommer inte ihåg vad det hetter heller nu? Men om det nu gör så eller ej vet jag inte skall försöka leta upp det.....
          Hittade på HDn heter xb isoloader v1.01 (This program extract any XBOX iso to your XBOX hard drive) skall testa det i kväll bara för det.

OKi har kollat i rar filen där ligger ngn ISO fil som man skall bränna???

Men du kan ju använda dig av Complex Tools v1.60 som för över det till xboxen
          Last edited by pege63; 2004-03-25, 16:44.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X