Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasigt...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trasigt...

Efter en stunds lödande med d0 så fick jag det att fungera... Men efter att jag skruvade ihop boxen så vill inte smartxx vara med längre, fick ingen kontakt.. Ingen instant lycka

Testade att ta bort SmartXX och lödde bort d0, antagligen så sabbade jag d0 efter nu när jag bootar så hör jag endast xboxintrot, helt svart och sen surrar det i högtalarna...

Har jag förstört allt eller?

Original inlägg av Roger
    Efter en stunds lödande med d0 så fick jag det att fungera... Men efter att jag skruvade ihop boxen så vill inte smartxx vara med längre, fick ingen kontakt.. Ingen instant lycka

Testade att ta bort SmartXX och lödde bort d0, antagligen så sabbade jag d0 efter nu när jag bootar så hör jag endast xboxintrot, helt svart och sen surrar det i högtalarna...

Har jag förstört allt eller?

Fått bild men.. Efter att jag fick bild så förstörde jag d0.. Nu orkar jag inte mer..
    Vad ska du ha för att installera SmartXX på en trasig d0, Hansi?

Comment

Worst case 1500:- då byter vi delar i din xbox tills det fungerar.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men antagligen så fungerar den undre d0 eller? jag har ju inte rört den så då är det väl inte helt kört? blir det inte en vanlig lödning då bará?

Comment

Har du sabbat d0 på ovansidan så att ledningen är avklippt där så hjälper inte d0 på undersidan utan moderkortet måste repareras eller bytas.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X