Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Smart XX v2.0 LÖDFRITT - Manual?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Smart XX v2.0 LÖDFRITT - Manual?

Tjenare.
    Ska köpa ett lödfritt Smart XX v2.0 (http://www.psxcare.com/product.php?xProd=289&xSec=4) chipp nu i dagarna, i beskrivningen står det att det följer med en manual, fast jag undrar om man kan kolla på den någonstans på nätet, för jag vill vara säker så att jag verkligen kan det som ska göras innan jag köper den. :P

Edit) Min xbox är gjord 2002-09-11, betyder det att jag inte alls behöver löda någonting?
    Last edited by hallonsoda; 2004-10-03, 22:08.

den här följde jag
    http://www.teamxodus.com/modules.php...p=getit&lid=33

den är inte för smartxx men det ser likadant ut.

Comment

Japp, och vi har inte tagit oss tid att göra någon specifik för SmartXX så det är Xeniummanualen man får följa. Se till att sätta chippet åt rätt håll bara för Xenium sätter man ju så det pekar åt vänster, SmartXX sätter man så det pekar åt höger.

Sjukt enkelt att få det att fungera med den lödfria adaptern, t.o.m. jag klarar av att få det att fungera på första försöket.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
        Japp, och vi har inte tagit oss tid att göra någon specifik för SmartXX så det är Xeniummanualen man får följa. Se till att sätta chippet åt rätt håll bara för Xenium sätter man ju så det pekar åt vänster, SmartXX sätter man så det pekar åt höger.

Sjukt enkelt att få det att fungera med den lödfria adaptern, t.o.m. jag klarar av att få det att fungera på första försöket.
        att t.o.m. du fick det att funka? =) "JAG" fick det t.o.m. att funka på första försöket =) eller ja... jag vände det fel iof för jag gick efter Xenium chippet i beskrivningen =)
        PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
        PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
        PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
        360 JTAG Backup Console
        360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X