Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bios m.m. med SmartXX och en 1.6a?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bios m.m. med SmartXX och en 1.6a?

Tjena! vad kan man använda för bios till en 1.6a med smartxx?
    Jag förstår inte riktigt det här med att man kan har massa olika bios o.s.v. gör det att man kan ha olika dashboards med? Hur gör man isf? jag har evoX dash nu och M8 bios tror jag.. Jag vill typ testa avalaunch utan att ta bort mitt befintliga..

MVH basse
    || Xbox 1.6 ||
    || SmartXX ||
    || Evo X ||
    || Orginal HD ||

Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

Tjenare!

Till en 1.6'a skall man ha M8_16 bioset, det är vad jag vet det enda bioset som gäller för 1.6'or än så länge.

stoppa alltså inte i M8, det är för äldre xbox-versioner, utan M8_16 måste det vara.

Man kan ha vilket dash som helst, oberoende av bios, så stoppa in avalaunch om du känner för det

Comment

hur lägger man in avalaunch då?
      jag kör också evo-x men vill prova avalaunch utan att tabort något.

Comment

ta hem Avalaunch och editera .xml filen efter tyckte och smak (eller vare en .ini?)
        Sen ere bara å lägga över Avalaunch mappen i din Apps map som jag antar att du har?
        på E: eller F:

nästa gång du bootar boxen kommer du komma in i EvoX som vanligt, men nu kommer du kunna se Avalaunch i din apps meny, sen ere bara å köra det som vanligt.

Vill du göra Avalaunch till din standard dash så rekomenderar jag att du läser på http://www.teamavalaunch.com

lycka till!

Comment

Okej.. tack för svaren
          || Xbox 1.6 ||
          || SmartXX ||
          || Evo X ||
          || Orginal HD ||

Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

Comment

jag hade redan avalaunch i apps menyn som default.
            jag kör ju slayers evo-x disc

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X