Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Precis installerat SmartXX på v1.6 box, hur installerar jag ett bios?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har en 1.0-1.5, så jag ska då ha evox m8, ska man bränna uppackat från bin på en CD-RV.. vad är update 3345 tax ?

nybörjare..:-))

Comment

blir tokig snart är verkligen nybörjare..
      hoppas någon kan hjälpa
      hur får man en m8 plus 16 bin fil bränd på en dvd-rw skiva???
      d funkar ju inte att "göra om" dom i "rar"
      Snälla hjälp mig

Comment

Göra om dom i RAR?
        Varför det?
        Du för över dom på vänster sida i NERO tex pluss lite MP3 filer.
        Lättare att FTP över till C:\Bios på Xboxen
        Och använd sedan Evoxdashen inbyggda flash
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

har superdisc i dvd-romen på xobxen nu, men när jag väljer dvd-rom som boot så händer inget. Ska man göra något annat? vill ju inte tabba allting

Comment

Alltså jag e inte så inne på det chippet men man måste ju flasha in en bios först starta upp allting som du gjorde i början när du fick in SD installationen
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hej kan man byta bios om man redan har fleshat in en slags bios och var hittar man evox bios

Comment

Original inlägg av stranger Visa Inlägg
                hej kan man byta bios om man redan har fleshat in en slags bios och var hittar man evox bios

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det är bara att flasha över....
                  "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                  Maxtor D-Max 200gig
                  v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Jag har ett problem, Den vill inte läsa mina skivor, har provat med superdisc 3.7-rc6 och rc8, men den vill inte ta nån. har bränt på två olika sorters dvdskivor. Har även provat *******s skiva, men den funkar inte heller.

Allt som händer är att jag kommer till MS dashen och där säger den det här klassiska om att den inte känner igen skivan.

Vad kan jag göra?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X