Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken bios version till XBOX 1.5?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken bios version till XBOX 1.5?

Vilken bios version till XBOX 1.5?

Jag kör med M8 bioset på dessa boxar... gjorde en tidigare idag och det fungerade perfekt...

M8_LBA48_IGR_C-06.bin heter filen jag använder till v1.0-1.5 och sen på v1.6 heter filen jag använder M8_16_LBA48_IGR_C-06.bin...

Båda dessa finns att tanka på Xbins FTP...
    Mailar eller sprider inte dessa biosar på något sätt...
    MvH: Tony
    ------------------------
    XBOX 1.6 Crystal,
    Maxtor 250GB
    Samsung DVD-rom
    SmartXX using M8_16 bios
    XBMC as dashboard.
    LCD, ATA100 MOD, NEM-X-IR MOD, SPDIF, S-VIDEO, ILLUMINATON LOGO (BLÅ).

Comment

Har hittat en som heter M8plusbios, vet någon om den fungerar med min 1.5?

Comment

Ja
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Klarar M8plus bioset tidigare än 1.5. Jag har en box som är från 2003.

Comment

V1.0-1.5 = Evo-X M8, X-ecuter2 4983.xx
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag har lagt in EVO-X M8 på mitt Xenium chip och när jag startar det så laddar det med samma logga som om jag skulle haq orginal bios förutom att det är en EVO X logga upp i det vänstra hörnet..men sen så kommer jag till orginal menyerna..:S..vad är fel?!!
              eller ska det vara så här!?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X