Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SMART XX Update 3331 - Problem!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Testade att köra både XMBC och UnleashX direkt från Superdisc och då insåg jag att det var ngt fel. Tror ej att det är ngt fel med min HD.

Sedan vill jag inte öppna min xbox, då ryker min PSXCARE-garanti, som fortfarande bör gälla eftersom jag fixa uppgradering hos dom i somras. Kommer till slut att xbx:n under armen och ta mig in till city.

Comment

Skriv gärna vad felet var när du får tillbaks din box.
      Ver 1.4 <> SmartXX v2
      LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
      IR-Mod<>XBMC

Comment

Hejsan!

Gissar att visa av er undrar vad som hände med min xbx. Jag lämnade min Xbox hos experterna och fick hem den i veckan. De hade testat den utan att finna några problem.

De installerade om superdisc och testade den utan finna några problem. Frågan som de ställde var ifall min kontroll var dålig.

När jag kom hem drog jag ur kontakten på min trådlösa Logitec och testade orginal kontrollen som medföljer....och det funkade. Jag har ej spelat spel, men XBMC och Unleash fungerar ch det verkar som att den funkar bra.

Fast att jag är nöjd och glad att min xbx funkar och att jag nu kan återigen njuta av film är jag inte riktigt hundra på att problemet ligger helt och håller hos kontrollen.
        Frågorna är: Gick den plötsligt sönder vid det ögonblick som jag uppdaterade min xboxs OS eller var det ren slump???

Skall be en vän testa min logitec, vi kommer att undersöka ifall kontrollen verkligen är sönder...eller..ifall den inte funkar eftersom ngt i min xbx är sönder.

Till er som svarade vill jag tacka och jag hoppas att fler därute testar det jag inte gjorde....att byta kontroll innan man börjar fundera på formatering. ;-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X