Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur ser man villken version men har

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur ser man villken version men har

hur ser man villken version men har.
    jag har int en 1,6:an men när jag läste på www. smartxx.com så stodet att man skulle löda dit en jod kabel och en ström kabel extra på version 1,5 hur ser jag om jag har 15 eller äldre .köpte den Augusti 2004

Du kan kolla vilken version du har på www.xbox-scene.com, klicka på "versions" knappen.

Där står även hur man ska mäta upp om du har en 1.5.
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

Comment

Kan ju tillägga att 1.5or sägs vara extremt sällsynta och personligen har jag aldrig stött på en.

Comment

dom är skyddade av Världs natur fonden & fridlysta men en vacker natt i april så akta dig.....
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ska genast sätta in pengar till Greenpeace

Comment

Original inlägg av dkcp
            Kan ju tillägga att 1.5or sägs vara extremt sällsynta och personligen har jag aldrig stött på en.
            Här kommer ett tillägg till mitt förra inlägg:

1.5or är extremt sällsynta!

(har aldrig heller stött på någon)
            Ver 1.4 <> SmartXX v2
            LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
            IR-Mod<>XBMC

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X