Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

200 gig hårdisk???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 200 gig hårdisk???

Hej jag undrar en grej,, Jag har satt in ett smartxx chipp i min box med Evox m8 bios.. Och satte in en 200 gig hårdisk..
    Men på f: så är det bara 120 gig.. Jag tycker iafa att det är alldeleses för lite... Borde den inte iafa vara minst på 170 gig? för jag vet ju att dom andra partionerna tar lite hårdisk utrymme men fan inte 80 gig

Det här läste jag i forumet,, Kan jag ha den bios versionen som han pratar om här??
    Quote:
    Med de nya LBA48 patcharna som är inbyggda i X-ecuter 2 4979 och som går att lägga in även i äldre bios med hjälp av programmet xbtool kan man ha upp till 2000GB hårddisk (japp, 2000GB, jag har inte lagt på en noll för mycket. Min XBOX har en 300GB disk monterad sedan någon månad tillbaka, bara hoppas det kommer en 500GB snart för den börjar bli full...)

Original inlägg av neonesis
    Hej jag undrar en grej,, Jag har satt in ett smartxx chipp i min box med Evox m8 bios.. Och satte in en 200 gig hårdisk..
    Men på f: så är det bara 120 gig.. Jag tycker iafa att det är alldeleses för lite... Borde den inte iafa vara minst på 170 gig? för jag vet ju att dom andra partionerna tar lite hårdisk utrymme men fan inte 80 gig
    De officiella M8 biosarna stöder tyvärr inte lba48 ännu. Antingen får du ladda ner en inofficiell från XBINS eller patcha den du har med evtool109.

/frknik

Comment

Original inlägg av frknik
      De officiella M8 biosarna stöder tyvärr inte lba48 ännu. Antingen får du ladda ner en inofficiell från XBINS eller patcha den du har med evtool109.

/frknik
      Hmm ok Men hur gör jag då?? är det inte bara att byta bios? till executer 4789

Comment

Original inlägg av neonesis
        Hmm ok Men hur gör jag då?? är det inte bara att byta bios? till executer 4789
        4979 men jag

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X