Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

widescreen mm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• widescreen mm

Hejsan, har precis fått boxen, och är en smula ny på detta område. Jag har en plasma som kör 16:9 läge, kan man ställa in det nånstans när man kör med smartxx chippet? med orginal bios så finns det en inställning som fungerar bra.

Finns det nån manual vad alla programmen gör för något?

när jag ska surfa in på boxen så funkar det lite sådär, däremot telnet och ftp fungerar bra, nåt enkelt som går att svara på?

tack för det

Starta MS DASHBOARD eller starta med original bios direkt från chippets meny.

Läs "den lilla guiden till den chippade boxen" som finns bland xbox guiderna i forumet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

följdfråga..

jag har läst denna manual, vilket hjälpte mig en del. Står dock inget om hur man ställer in skärmen, jag provade starta config magic för att det kanske skulle kunna confa, men det startade inte. Stod att det inte var rätt serienummer på xboxen...

Comment

Du visste ju redan hur du gjorde i "originalläge" och jag förklarade ovan hur du kommer till motsvarande "originalläge" (ms dashboard / alt. starta med original bios)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ledsen att besvära med novis frågor. När jag startar boxen så får jag välja orginal bios eller m8. När jag väljer orginal så kommer jag in i ms menyn, och under settings kan jag välja widescreen, och det fungerar bra när jag kör orginalspelen. men väljer jag m8 så kan jag inte välja wide, så när jag spelar så beskärs kanterna.

Comment

Xboxen borde behålla inställningen du gör...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X