Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Får ej hälp mycke dåligt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ej hälp mycke dåligt

    tjenare!! Tycker detta företag är mycke dåligt hade enfråg om smartxx men får ej svar för jag inte är kund men jag lär inte bli blivande kund heller jag har köppt ca 6 boxar och det va min mor som köppt chippet och jag fick ej hjälp när det ej fungerade MYCKE MYCKE dåligt rekomenderar ingen att gå hit och köpa saker besviken va blivaden kund ej nu
    Last edited by picko; 2011-10-23, 22:48.

  • #2
    Mycke gåligt företag

    Man ska vara rädd om blivande kunder då dit finns många alternativ all välja på.
    Last edited by picko; 2005-03-10, 11:26.

    Comment


    • #3
      med sån här attityd lär du aldrig få nått svar i något forum alls....... prova istället att fråga igen......

      Comment


      • #4
        heheh jo

        Men det va så att jag rignde och frågade för jag tänkte köpa en kontrol. Där av attityden tyckte det va mycke dåligt at ej vilja hjälpa...

        Comment


        • #5
          Det är poängen med att ha ett forum där man kan ställa sina frågor. Om personalen på psxcare skulle sitta och svara på frågor i telefon så hade de inte haft tid med att chippa och har de inte tid att arbeta så får de ingen inkomst och får snart slå igen butiken. Då finns varken forum eller telefon att ställa sina frågor på.

          Jobbar själv med service på datorer och hade hunnit laga betydligt fler maskiner om inte folk hade ringt o frågat "är den klar snart" (ja den hade varit det om jag hade sluppit svara i telefon hela jä#¤"% tiden)
          Ver 1.4 <> SmartXX v2
          LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
          IR-Mod<>XBMC

          Comment


          • #6
            Om man till att börja med försöker söka svaret själv innan man ställer frågar så upptäcker de flesta att med en dos tålamod och en skvätt google.se alternativt sökfunktionen på detta forum att man hittar allt som oftast det man söker.

            Om man inte gör det kan man ställa sin fråga vis om att ingen annan har frågat detta förut, när man gjort detta kan man luta sig tillbaka i stolen och vänta på att någon svarar alternativt söka vidare i hopp om att hitta svaret under tiden du väntar på att någon ska ta lite av sin fritid och fixa fram ett svar åt dig.
            XBox | Xenium 2M Ice | 160gb

            Comment


            • #7
              Prova att formulera frågan istället för att försöka få någon att tro att våra kunder inte får support...hade du gjort det från början hade detta antagligen varit svaret på din fråga.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

              Comment


              • #8
                jag anser dock att har jag köpt en produkt är det min rätt som kund att kunna ringa till resp. företag jag köpt en produkt av och fråga. Men det är väl upp till varje företag att göra som dom vill.

                Comment


                • #9
                  Ja, som KUND får du givetvis support på de varor du KÖPT.

                  Men om du har ett SmartXX chip från någon helt annan firma är det befängt att tro att man kan ringa hit och få hjälp med det per telefon. Skulle vi hjälpa alla "icke kunder" som ringer och har problem med sina chip dom inte köpt av oss så skulle vi inte ha tid att hjälpa de kunder som faktiskt köpt chippet från oss.

                  Så, behöver du hjälp, ange kund+order# vid kontakt så får du oftast prata med en tekniker som monterat hundratals sådana chip.
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

                  Comment


                  • #10
                    saken är ju den att jag skulle köpa en sak och bara ville kolla upp va det kunde vara för fel efter ha 7 superdisk hemma på olika skivor och jar är ej en nybörjare på xbox heller jag har tästat allt bara smart xx jag har problem med
                    Last edited by picko; 2005-03-11, 03:58.

                    Comment


                    • #11
                      En liten sak hehe anmäla för att man har en åsikt är ju inte så BRA eller hur? stället för att lösa en besviken blivande eller va blivade kund så stöter ni bort kanske inte smart bättre kolla upp va som hent eller hur???? Och reda ut saken och kanske få tillbaka kunden kan ju vara bra men töt boort gör d jag lär inte gå hit iaf me detta ni skrivit ingen smart äffärs ide man ska behandla sura me trevlighet ej mer ennu surare miner om man är seriös!!!

                      Comment


                      • #12
                        Men om du har ett SmartXX chip från någon helt annan firma är det befängt att tro att man kan ringa hit och få hjälp med det per telefon. Skulle vi hjälpa alla "icke kunder" som ringer och har problem med sina chip dom inte köpt av oss så skulle vi inte ha tid att hjälpa de kunder som faktiskt köpt chippet från oss.
                        Detta va nog det roligast fått chippet av min mor och det är köppt hos er trodde hon iaf . Fick ej någon hjälp iaf men men skit samma vill endå ej göra affärer me er och inte min mor heller och ett annat företag hjälpte mig.. De va mån om att få kunder så det blev saker för ca 4000 där me det kunde ni ha fott in men icke slut för min del häär inne hej hopp
                        Last edited by picko; 2005-03-11, 04:04.

                        Comment


                        • #13
                          Picko om du nu inte precis har börjat med Xb å chip så borde jue kunna lösa problemet själv istället för att gagga om att de inte HJÄLPER dig för att du tänkte köpa saker för 4k..

                          Skulle du själv hjälpt ngn om de inte vart kunder hos dig?????

                          PS! Det är fritt för dig att handla var som helst.....

                          Comment


                          • #14
                            smartxx e ju busenkelt att flasha, tror du är rätt nybörjare mot vad du säger. För klarar du inte att Flasha ett smartxx eller använda en superdisc, då e de du som inte kan. eller

                            Comment


                            • #15
                              jo flacha är väll inget svårt inte löda dit det heller men få boot dc att fungera är klurigt jag 7 st av olika fab samt sorter ingen fungerar ingen vill den boota från lite surt och xbox är ju vanligen den änklaste consollen som finns. att dhippa ps2 är ju med lätt men tar mer tid som tex avslutat tråd då jag ej är sur längre. Men tycke inte att det va så bra iaf men men jag är inte den som är mesig så jag ber om ursäck för mitt utbrott alla kav vi bli sura och ang dubbel post så va det inte meningen .!! P.S så har jag nog lött över xxx boxar
                              Last edited by picko; 2005-03-11, 13:23.

                              Comment

                              Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

                              Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

                              Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X