Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Får ej hälp mycke dåligt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Du verkar ha andats in en massa ångor när du lött dina boxar...

Comment

Om du har lött xxx antal boxar varför ringer du då inte till dem där du har köpt dina xxx antal chip för support? Eller har du fått utbrott där med?
      Ver 1.4 <> SmartXX v2
      LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
      IR-Mod<>XBMC

Comment

Original inlägg av dkcp
        Du verkar ha andats in en massa ångor när du lött dina boxar...
        I det här forumet försöker vi ha överseende med besökare som inte skriver 100% korrekt stavning/meningsbyggnad/osv eftersom våra kunder ofta inte har svenska som modersmål, kanske saknar datorvana, eller har dyslexi e.dyl.

Man är välkommen ändå :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av picko
          jo flacha är väll inget svårt inte löda dit det heller men få boot dc att fungera är klurigt jag 7 st av olika fab samt sorter ingen fungerar ingen vill den boota från lite surt och xbox är ju vanligen den änklaste consollen som finns. att dhippa ps2 är ju med lätt men tar mer tid som tex avslutat tråd då jag ej är sur längre. Men tycke inte att det va så bra iaf men men jag är inte den som är mesig så jag ber om ursäck för mitt utbrott alla kav vi bli sura och ang dubbel post så va det inte meningen .!! P.S så har jag nog lött över xxx boxar
          Vad har du för brännprogram?

Vad använder du för media?

Vi använder traxdata dvd-r som vi bränner i 2x hastighet. Det är sällan någon xbox vägrar boota från dom, och skulle det inträffa plockar vi fram en modifierad samsung sd-612:a :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu är problemet löst iaf ringde ett ställe och d löste det år mig tackar iaf hej hopp slut på ståden här och nu

Comment

själv bränner ja på WhiteTop DVD-R i 12x, aldrig en cd som krånglat, bränner med Nero & kör isona i SimpleX eller Qwix

Comment

Tror att det här är ett fejk. Han skojar med Er

Comment

Ja, eller så var det något "pucko" men han kunde inte stava till det? :-)

Comment

Man ska inte kasta sten i ett glashus säger jag bara!!!!! detta va ett litet problem med en krätts på chippet om ni så ville veta!!! Puckon kan ni vara själva isf!!!!!

Comment

Man skall inte kasta spjut i radhus heter det väl :-) Och inte lukta en gammal hund i stjärten.

Comment

Ge dig nu Picko....

Comment

det är inte jag som ska ge mig jag har redan sagt att denna tråd ej behöver vaa här och att jag inte är sur längre men blir det när folk fortsätter att holla på bättre att låsa skiten istället så an inte behöver få mail att någon har skrivit något helt onödigt här om man stör sig på den fan ta bort den då då inte så svårt eller? så det är nog ni som ska ge er jag har gort det om man läser högre upp!!!

Comment

Hansi plocka nu bort denna tråd nu så e det klart...

Picko skulle nog uppskatta det..

Comment

haha hela den här tråden är ju ett stort j**** skämt....haha
                              //Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö

Comment

Om man inte vill ha email varje gång någon skriver i tråden så kan man gå in i kontrollpanelen i forumet och stänga av prenumerationen.

Eller så låter man bli att skriva egna inlägg, jag är rätt säker på att man bara får email första gången någon postar efter att man själv postat senast.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X