tjenare!! Tycker detta företag är mycke dåligt hade enfråg om smartxx men får ej svar för jag inte är kund men jag lär inte bli blivande kund heller jag har köppt ca 6 boxar och det va min mor som köppt chippet och jag fick ej hjälp när det ej fungerade MYCKE MYCKE dåligt rekomenderar ingen att gå hit och köpa saker besviken va blivade kund ej nu
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mycke dåligt
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tvungen att dubbelposta var han också, istället för hjälp lär man med den attityden få en abuseanmälan på sig till sin isp.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
En liten sak hehe anmäla för att man har en åsikt är ju inte så BRA eller hur? stället för att lösa en besviken blivande eller va blivade kund så stöter ni bort kanske inte smart bättre kolla upp va som hent eller hur???? och varfrör man är sur och på så sätt reda ut en sak'
hej hoppp
Comment
-
Det är en sak att vara sur, det är en annan sak att spamma. Att skriva samma sak flera gånger om i ett forum är att spamma.
Du har fortfarande inte skrivit vad PROBLEMET du hade handlade om, hade du gjort det hade du ju fått det avklarat vid det här laget.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment

Comment