Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX som inte går att modda!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBOX som inte går att modda!?

Hej!

Lämnade in ett XBOX till en firma som sysslar med moddning. Det skulle moddas med ett SmartXX. Fick tillbaka det igen och de sa att det inte gick! Killen sa att ett en XBOX på 1000 är så bara och det går inte att göra någonting åt det!? Är detta verkligen riktigt?

Det är inte min box utan lämnade in det åt en vän, det är en äldre maskin ej 1.6 utan något äldre.

Hansi! Är detta BS eller stämmer det? Kan NI i så fall fixa den på något vis?

Har jag då aldrig hört något om, och det låter inte särskilt troligt heller... Skicka den till psxcare istället då, jag tror på att det är bullshit.
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Dom lödde väl sönder någon vital punkt på moderkortet så att chippet inte kan ta "över" originalbioset... lämna in den till oss eller någon annan erfaren chippare och få ett "andra utlåtande" samt eventuella skador dokumenterade.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X