Det är en uppdatering till smartXX os'et. Du ser ju villken version du har i SmartXX menyn.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Min käraste, vad har hänt?
Collapse
X
-
Det är den senaste..."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
okey
Ok. Nu har jag flashat biosen via http. Men det funkar i alla fall inte. Står bara "Unknown / Free ?"
i evtools kan man ju spara som .xbt. Vad ska man göra med den ? ska den in på disken, och sedan flasha med .bin? Blir förvirrad av alla filer och flashningar hit och dit.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det SKA stå så... Bara för att den inte känner igen bioset, så betyder det inte att bioset är pajj....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Du kan ju ändå döpa om den banken sen..."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Om du inte hade nån dash, så skulle du få upp ett felmeddelande på alla möjliga språk... Säker på att det inte är nån lödning? fast det vore också mysko, eftersom den bootar upp SmartXX OS, villket egentligen är ett bios i sig....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Man skulle kunna tro att din box skickar NTSC signaler till tv'n, och att tv'n inte stödjer NTSC.... Fast då borde du ju inte se OS'et...."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Hmmm... Då har jag slut på alternativ... Antingen fel på chippet, eller moderkortet... Kan inte komma på något annat."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment

Comment