Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

koppla om PAL/NTSC ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• koppla om PAL/NTSC ?

ska åka in o lämna boxen på måndag o få detta chip installerat...men vill ändå fråga här först..vilka backuper som funkar att föra över ...

- kan man föra över både PAL och NTCS på hd´n o få chippet att alternera mellan dessa två...?

- om jag har en backup som heter t ex "Cars-USA-XBOXDVD", ska jag då anta att det är NTSC eftersom det står "USA"...?

Vad menar du med att alternera mellan dessa? Hur som helst kan xboxen läsa både PAL och NTSC-spel om det är det du frågar.

Sen så förmodligen är ditt spel NTSC eftersom det står USA
    Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

med alternera menar jag att : om jag har blandade PAL/NTSC backuper på hd´n , kan den läsa dessa då utan vidare ?

Comment

Ja
        Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

toppen toppen, tack för klart, snabbt svar. ha en bra regnig söndag framför boxen . själv ska vi på..........dop

Comment

Dop= god mat, massor av dricka & fest iaf i vår tradition/kultur
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hmm...svenska dop....lite cider....smörgåstårta.....varm korv t kidsen...hmm....

men men, det blir nog kul iaf /// bye

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X