Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ring of death? chippad.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag är inte så kunnig inom Gammel boxen tyvär så jag har ingen aning den är lite för "gammal" för mig jag kan Xbox 360 mera, mycket mycket mer
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

hmm. försökte skicka ett PM till hansi men hans inkorg är tydlgen grymt full. men han verkar vara chef på den annars.
      doh!

Comment

Original inlägg av redhead85 Visa Inlägg
        hmm. försökte skicka ett PM till hansi men hans inkorg är tydlgen grymt full. men han verkar vara chef på den annars.
        doh!
        Jao, Hansi är chefen på PSXCare, skicka ett mail till oss annars på PSXCare... Hansi kan det mesta, men vissa saker måste han tänka efter lite och kika bakåt bland minnena för att kunna hjälpa till med han är en man med mycket o tänka på
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

gör så att jag skickar ett mail och länkar tråden. så får vi se vad som händer. kommer eventuellt köpa lite plast av er inom en snar framtid.

Comment

Lite plast?? o.O inte visste jag att vi sålde "plast"

Men jag kan höra med min kollega på måndag, han som egentligen har bäst kunskaper om Xbox'en på bygget eller om jag får tag på honom tidigare så ber jag honom kika i den här tråden
            Google is your friend!

Comment

bra bra. tänkte på översta kåpan på xboxet när jag sa plast.
              behöver även de skruvar den sitter med. min xbox är något slaktad. men ja fick med 4 dosor.

Comment

cool

Om du vill veta förresten hur jag kunde identifiera chippet åt dig:

http://www.xbox-scene.com/modchips/s..._pictures.html <--- SmartXX v1, saknar extra switchen som du har, och lite sådär...

http://www.xbox-scene.com/modchips/s..._pictures.html <--- SmartXX v2, läs ovan

http://www.xbox-scene.com/modchips/s..._pictures.html <--- SmartXX v3, Helt annorlunda mot din

http://www.xbox-scene.com/modchips/s..._pictures.html <--- SmartXX LT OPX, även detta väldigt mycket annorlunda mot ditt chip

Sen såg jag att det var just SmartXX eftersom det står det på chippet
                Google is your friend!

Comment

hmm. såg vettigt ut. nu blev man sugen på andra chip men NEJ. jag får inte. jag skall skaffa annan konsol senare.
                  har redan ett sega megadrive och en psone

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X