Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

statar om 3ggr sen gröny/rött blink

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Blixten100
    ...Xboxet skulle klara av att följa med på en bussresa till indien där chauffören har supit och kör off-road med dåliga dämpare!

hahaha!

Comment

Jo, jag tänkte väl att den meningen skulle gå hem...
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

fan va du e goo Blixten100! Nu fungerar xboxen med spiderchippet.

Bytte ut skruven mot en längre modell då den man fick med knappt tar nån gäng när man har bägge brickorna på under, sen tog jag bort den där gnd pogopinnen
        ( http://www.spider*********/The%20pogo...%27GND%271.jpg )

Startade upp apparaten, fungerade inte! då såg jag att den inte fick kontakt ändå där under, tröck lite med fingret, startade upp å vipps så fick man spider-bios! ska bara göra en såndär cylinderförmad grej som ska få trycka på chippet från dvd-läsaren nu.

Tack för hjälpen!

Ps. D och E SKA byta plats med varandra, dvs så att inga trådar korsar varandra

Comment

har du 1.0 eller 1.1 chip? på mitt (1.0) så ska de inte byta plats. men whatever, det funkar ju nu.
          "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
          Maxtor D-Max 200gig
          v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100
            har du 1.0 eller 1.1 chip? på mitt (1.0) så ska de inte byta plats. men whatever, det funkar ju nu.
            det är ett 1.1 chip, den med liggande kontakt till den externa brytaren

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X