Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Besviken PÅ Spider Chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag menar fredag, inte måndag...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

förstog det okok men duox 2 går det att stänga av utan för boxen som jag kan nu med denna??? å e det ett bätre chipp???
      mvh mackan

Comment

Du stänger av det genom att starta med ejectknappen.

Det är 2x512K istället för 1x256K

Det är fastlött så det kommer inte svika dig när polarna är på besök och har blivit lovade en spelkväll.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Skriv ut denna tråd i forumet och ta med dig kvittot på de två spiderchippen, så ser kassapersonalen att jag lovat att byta in det trasiga spiderchippet mot duox2 inklusive montering :-)

Comment

okok det skall ja göra går det fort att montera???
            alltså går det över dan för det tar trotts allt mig 1 å en halv timme å åka dit... hehe mvh mackan

Comment

men om det skulle gå att få ett nytt spiderchip om du inte skulle hitta skulle man kuna vänta då på att ett kommer in? och i så fall tar det lång tid innan det kommer??
              mvh mackan

Comment

har du hittat nått chipp jag har försökt ringa in till butiken flera gånger men det vart uptaget hella tiden!!!
                så om jag kan få ett svar här så blir ja glad
                mvh mackan

Comment

e det nån från psxcare som kan svara här i tråden å säga ifall det fins nått spider cipp inne nu??? tacksam för svar... mvh mackan

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X