Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rejäla problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jo men nu vet jag vad som är fel jag satte in D tråden istället för E då jag följde den gamla instruktionen.

Comment

det fungerar fortfarande inte. Jag har bytt så att det är E tråden som sitter där D tråden satt förut men det funkar ändå inte :S nu startar den bara om två gånger och blinkar sedan rött.

Comment

Nu fungerar det för mig har fixat och donat lite nu och allt ser rätt så okej ut och det verkar funka. Tack för den stora hjälp jag har fått.

Comment

Härligt att det fungerar nu. Sa ju att nåt var fel på D =)

Comment

FAN va bra att det funkar vad va felet e sugen på att VETA eftersom att mitt inte funkar!!!
            och har fan provat allt tror ja!!!
            mvh mackan

Comment

Verkar som om Spider är ännu ett totalfiasko vad det gäller lödfria chip, trodde Matrix var det sämsta som hade funnits men Spider kommer nog att ta priset så småningom.
              Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

MAN FÅR DET MAN BETALAR FÖR.....................problem
                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X