Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ni som inte får igång era Spiderchip v.1.1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vad är det för siffra i övre vänstra hörnet på "service" bilden?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

siffrorna som kommer upp i vit stor text är 05 ?!

Comment

Chippet sitter inte som det skall och/eller har inte fungerande bios på sig.

Error 05 innebär att xboxen startar originalbios (= chippet har inte kontakt ) vilket vägrar starta med en unlocked hårddisk.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hur ska jag kunna låsa och låsa upp min hdd ??
          jag har bränt ut ******* Boot disk final och 2 andra skivor men händer ändå samma grej.. error 05 kommer upp igen.. har kontrollerat så chippet sitter rätt och har kontakt. Hur många pogo pins är där på spiderchippet ?? ser ut som att en av kontakterna kanske har trillat ur ?!

Comment

Får du error 05 så kör du originalbios och då kan du inte starta några bootskivor. Fixa så chippet sitter rätt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X