Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SpiderGX-chip, snabbt!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SpiderGX-chip, snabbt!

Hej. Ska beställa ett chip till min XbOX nu. Passar SpiderGX-chipet till alla vers.? Det står SpiderGX-chip
    Lödfritt chip till alla versioner. på startsidan, och när man går in till chipet står det massor om 1.6. Passar detta chip Alla, eller bara 1.6? Snabbt svar tack! (hur får man reda på om man har 1.6)? Och, hur gör man för att spela brända spel?
    Last edited by Brahman; 2005-11-05, 16:19.
    www.blaljus-norr.com

Det är (främst?) till för 1.6

Välj Xenium SPICE istället, där vet jag att det ingår separata adaptrar för version 1.6 och de äldre versionerna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Enligt tillverkarens faq

http://www.spidergx.com/faq.html

skall det fungera till alla versioner. Men vi har bara testat det i v1.6
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X