Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashad xbox 360 och update dashboard.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashad xbox 360 och update dashboard.

Tjena. I måndags så lämnade jag in min 360 hos Psxcare i sthlm, sen när jag kommer hem och kopplar in mitt xbox till internet och loggar in på mitt Live konto så står det att den vill att jag ska uppdatera något. Jag antar att det är dashboarden. Måste jag uppdatera flashen nu när ja uppdaterat xboxen? Kommer jag bli bannad om jag spelar gamla spel?

(Jag är inte så bra på sånt här) Hjälp mig gärna

Original inlägg av jansson22 Visa Inlägg
    Tjena. I måndags så lämnade jag in min 360 hos Psxcare i sthlm, sen när jag kommer hem och kopplar in mitt xbox till internet och loggar in på mitt Live konto så står det att den vill att jag ska uppdatera något. Jag antar att det är dashboarden. Måste jag uppdatera flashen nu när ja uppdaterat xboxen? Kommer jag bli bannad om jag spelar gamla spel?

(Jag är inte så bra på sånt här) Hjälp mig gärna
    LT+ började vi med igår, om du har en Liteon eller Benq läsare från början i din maskin måste du uppdatera till LT+ om du vill spela dom senaste spelen...

Updaten är Dashboard ja om du inte redan har senaste (12611) och du loggade in på live med ett spel igång?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag hade ett spel i ja det stämmer. Hade tydligen glömt att ta ut det när jag var hos Psxcare. Den var inte nerladdad. Jag har Benq
      Jag uppdaterade som sagt till 126 något efter att jag flashat den

Comment

Jag hade ett spel i ja det stämmer. Hade tydligen glömt att ta ut det när jag var hos Psxcare. Den var inte nerladdad. Jag har Benq
        Jag uppdaterade som sagt till 126 något efter att jag flashat den
        Ok, kom in och uppdatera flashen till LT+ som som sagt släpptes igår då slipper du problemen som efex fått: http://forum.psxcare.com/support/sho...852#post235852
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

skulle man Kan man uppdatera till LT+ Själv på något sätt?

Comment

skulle man Kan man uppdatera till LT+ Själv på något sätt?
            Om du läser på hur man ska flasha dvd'n ja, har du en Liteon och inte har original dumpen måste du löda för att få ut din nyckel [LT och högre mjukvara]
            Google is your friend!

Comment

om jag har benq då?

Comment

om jag har benq då?
                Har du benq kör du bara på med mjukvaru buggarna
                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X