Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rött och grönt blinkande

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rött och grönt blinkande

Hejsan

JAg har chippat min xbox med ett X-b.i.t chip.
    Men nu när jag startar upp boxen så stänger rebootar den och piper två gånger innan den går igång och blinkar rött och grönt. Jag har flashat den med EvolutionX M7 Bios.
    Men stänger jag av chipet så fungerar den som vanligt.
    Någon som har en aning om vad det är för fel?

Kontrollera att chippet sitter fast ordentligt så du har bra kontakt på alla punkterna.

Comment

Men om man löd fast kablarna och dubbel kollat att det finns bra kontakt?

Comment

Tack nu slutade det blinka men chipet lyser.

Comment

Originally posted by madwolf
          Men om man löd fast kablarna och dubbel kollat att det finns bra kontakt?
          Jag har precis avslutat ett ett väldigt irriterande problem med en box som vägrade boota med chippet igång när jag satte på "locket" på boxen.

Det som troligen spökade var anslutningen till jord men jag är inte helt säker.

Testa annars att flasha om bioset på chippet så det inte blev fel när du flashade.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X